Portail français d'accès
aux données d'observation sur les espèces

Occurrence records

Download
4,915 résultats (voir la requête brute)
placeholder

Filtres

page:   sort:   order:

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 22/08/2021 State: Occitanie

Data resource: Pl@ntNet observations Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 23/06/2023 State: Auvergne-Rhône-Alpes

Data resource: Données naturalistes de GAUTIER Kélian Basis of record: Ne Sait Pas View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 19/07/2021 State: Bourgogne-Franche-Comté

Data resource: Pl@ntNet automatically identified occurrences Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 24/10/2019 State: Occitanie

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 06/07/2008 State: Auvergne-Rhône-Alpes

Data resource: iNaturalist Research-grade Observations Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 19/07/2020 State: Auvergne-Rhône-Alpes

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 25/06/2022 State: Auvergne-Rhône-Alpes

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 18/07/2009 State: Grand Est

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 14/07/2016 State: Grand Est

record.owner_institution_code.label: Observation International, PATRINAT (OFB-MNHN-CNRS-IRD) Data resource: Observation.org, Nature data from around the World Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 21/06/2004 State: Grand Est

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 13/07/2016 State: Grand Est

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 09/07/1984 State: Bourgogne-Franche-Comté

record.owner_institution_code.label: CeDoc of Plant Biodiversity (CeDocBIV), Univ. Barcelona, GBIF Spain Data resource: CeDoc de Biodiversitat Vegetal: BCN-Cormophyta Basis of record: Collection View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 20/07/1935 State: Saint-Pierre-et-Miquelon

record.owner_institution_code.label: Université de Montréal Biodiversity Centre Data resource: Marie-Victorin Herbarium (MT) - Plantes vasculaires Basis of record: Collection View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 24/07/1910 State: Grand Est

record.owner_institution_code.label: PATRINAT (OFB-MNHN-CNRS-IRD) Data resource: Natural History Collections of the Faculty of Biology AMU Basis of record: Collection View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 13/07/2013 State: Grand Est

Data resource: naturgucker Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 05/08/2019 State: Grand Est

Data resource: naturgucker Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 19/07/2021 State: Grand Est

Data resource: naturgucker Basis of record: Terrain View record

SpeciesCarex pauciflora |  Laîche pauciflore, Laîche à fleurs peu nombreuses Date: 08/07/1993 State: Bourgogne-Franche-Comté

record.owner_institution_code.label: Info Flora, PATRINAT (OFB-MNHN-CNRS-IRD) Data resource: Swiss National Databank of Vascular Plants Basis of record: Terrain View record

0.8
Viewing of occurrences    view all